Blogiarkisto

keskiviikko 28. joulukuuta 2016

Pikakuulumiset


Ihanat joulunpyhät on nyt takana, toivottavasti teilläkin kaikki sujui mukavasti! Ilmeisesti mun stressitaso laski samantien, kun kävin joulupöytään aattona.. Ennen kuin sain ensimmäistäkään kinkunpalasta suuhuni, iski meinaan kurkkukipu. Nyt oon sitten tässä kotosalla ollut saikulla.. Huomenna yritän saada itseni töihin, mulla on meinaa enää kaksi työpäivää jäljellä. 

Tässä kaiken ohella oon yrittänyt saada tavaroitakin kasaan ensi viikon lähtöä varten. Jotenkin hullua ajatella, että 8 päivän päästä me ollaan jo menossa. Meidän lento Hong Kongiin tosin lähtee vasta keskellä yötä, joten voipi olla, että meikäläisen aika kuluu viikon päästä toooodella hitaasti. Toisaalta ohjelmaa on kyllä ihan meidän lähtöpäivään asti. Enemmänkin tässä miettii, että mistähän saisi muutaman tunnin lisää päiviin, jotta ehditään tyhjentämään meidän jääkaappia ja tapaamaan ihmisiä ennen lähtöä. :D 

Kirjoittelin täällä muuten siitä, että meillä on jo majoitus etukäteen varattuna Hong Kongista. Saatiin kuitenkin just ennen joulua sähköpostia, että se varaus oli peruuntunut, sillä luottokortin kanssa oli ollut jotakin hämminkiä. Ei sitten muuta, kuin uutta majoitusta etsimään.. Nyt meille on sitten varattuna vielä pienempi luukku Chungking mansionista Kowloonista. Odotetaan tätä todella mielenkiinnolla! :D Pääasia toki on, että meillä on paikka missä yöpyä ja peseytyä.. 

Pakkailut on ihan hyvällä mallilla. Olen varannut vaatteita noin viikoksi, sekä muutamat ylimääräiset hellemekot. Oikeasti vähemmälläkin määrällä vaatetta saattaisi pärjätä, mutta me tullaan olemaan niin monenlaisissa paikoissa, ettei aina edes kehtaa mennä pelkillä haaremihousulla ja t-paita kombolla, mikä mulla yleensä on käytössä. :D Vaatteiden pesu ei aina välttämättä ole edes mahdollista. Vaatteet pakkaan aina tiiviisti muovipusseihin. Tää tapa on jäänyt mulle Laosista, kun siellä oli meidän reissun aikana sadekausi. Ehkäpä ne muovikassit pitää edelleen vaatteet edes jotenkin kuivina, sillä tuolla päin maailmaa on sen verran kostea ilmasto.. Yritän myös ajatella, että ne edes vähän ehkäisisi öttiäisten kömpimistä mun rättien sekaan. :D Ties vaikka mun rinkan pohjalla oliskin jotain elämää edellisistä reissuista, hiekkaa siellä ainakin tuntui olevan. 

Mutta joo. Semmonen pikainen ja sekava sepustus tällä kertaa! Vuoden viimeiset päivät ovat käsillä.. Jännittävää nähdä, mitä ensi vuosi tuo tullessaan! Toivon, että se tulee olemaan käänteentekevä vuosi mun elämässä. Kaikkea hyvää teidän vuoden 2016 viimeisiin päiviin ja onnellisempaa uutta vuotta 2017! Saatan rustailla tänne vielä pikaista päivitystä ennen meidän lentokoneeseen nousua, mutta viimeistään sitten kohteessa! Heippa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti